Порада тижня: як скласти особистий бюджет часу?

Зараз багато людей задумуються про особистий бюджет — як продуктивно планувати та розпоряджатися грошима. Правильно заробляти, витрачати та відкладати. І це добре, але ж гроші — відновлюваний ресурс, їх завжди можна заробити. Куди важливіше думати про час — його неможливо надолужити.

Проаналізуйте, як ви проводите день. Протягом двох тижнів похвилинно записуйте все, чим ви займаєтесь. До дрібниць: сніданок — 27 хвилин, zoom-нарада — 42 хвилин, перегляд сторіз в Instagram — 73 хвилини. Потім зберіть усі ці дані докупи, проаналізуйте, на що йде найбільше часу, і зробіть висновки.

Позбувайтеся «пожирачів часу». Прослідкуйте за собою: на чому ви найчастіше «застряєте» і не отримуєте від цього ні користі, ні задоволення? Це і є ваш «пожирач часу» — спробуйте позбутися його. Найкращий спосіб покінчити з такими звичками — замінити їх на корисні. Наприклад, якщо ви звикли зранку за кавою гортати соцмережі, спробуйте в цей час переглянути коротку TED-лекцію мовою оригіналу. Так ви вбиваєте двох зайців одночасно — дізнаєтесь щось нове і тренуєте англійську. І робіть це постійно.

Плануйте і записуйте. Одна з головних помилок тайм-менеджменту — тримати все в голові. Здається, все можна запам’ятати, але ж так ми тільки напружуємо свій мозок і потім, як правило, забуваємо важливі речі. Записуйте свої плани у будь-який зручний вам спосіб. Спробуйте відводити кожній справі конкретний час — і позначайте це в календарі. Так візуально вам простіше буде сприймати завдання, і ваш день буде поділений на конкретні «часові блоки».

З інтернет-ресурсу  #Business Week