МЕНТОРИ

“Необхідність у брендуванні Ворохти постала саме на теперішній період, коли відбувається стрімкий розвиток Ворохти як курорту.
Ініціатором брендування у Ворохті є голова Ворохтянського ОТГ та місцеві підприємці. Брендування Ворохти, насамперед, дасть змогу донести до людей цінність Ворохти як курорту, чим зацікавить людей, які досі не відвідували селище відкрити для себе відпочинок саме тут, також привабить інвесторів, які охоче будуть інвестувати кошти у інфраструктуру Ворохти!”

Менторка,  наша випускниця, спеціаліст з готельно-ресторанної справи, учасниця робочої групи з
брендування Ворохти Івано-Франківської області

Ольга Савчук

 

“Приазов’я отримало єдиний туристичний бренд
на початку 2021 року.
Cлоганом регіону обрали фразу «Колоритне Приазов’я».
Туристичний бренд Азовського регіону є чудовим інструментом позиціонування та просування туристичної дестинації”.
Менторка,  наша випускниця, спеціаліст з готельно-ресторанної справи,  фахівець  відділу туризму та підприємницької діяльності виконкому Генічеської міської ради Херсонської області
Альона Біль